Saturday 17 December 2011

✿ terima kasih Ya Allah! Selamat tahun Baru 2011

“Ya Allah terima kasih ya Allah kerana terus mengizinkan aku untuk terus bernafas dan menikmati segala milikMu ya Allah. Biar pun jasadku ini berubah, namun jiwa ini tidak akan berubah.

Jiwa ini tetap utuh dan semakin kukuh keyakinanku kepadaMu ya Allah bahawa tiada Tuhan melainkanMu ya Allah dan Nabi Muhammad SAW adalah rasulMu ya Allah.

Ya Allah, aku memohon agar Kau ajarilah aku untuk mendapat ilmu yang benar tentangMu ya Allah. Agar aku dipimpin ke jalan yang lurus agar mampu pulang kepadaMu dengan jiwa yang tenang ya Allah.

Agar aku ditemukan dengan guru (wakilMu) yang benar ya Allah. Agar segala ilmuku kini dan akan datang tidak menjauhkan diriku daripadaMu ya Allah.

HambaMu ini meminta izin untuk terus menikmati segala milikMu untuk tahun ini ya Allah. Izinkan ye ya Allah. Izinkan. Terima kasih ya Allah, terima kasih.”

Sumber: http://www.fuadlatip.com/v1/2011/01/selamat-tahun-baru-2011/

No comments:

Post a Comment