Monday 12 December 2011

✿ HY 1 : Darwinism

:: Sains adalah anti-Darwin, anti-atheis ::


SAINS ADALAH MUSUH KEPADA FAHAMAN DARWIN. SAINS MENENTANG FAHAMAN DARWIN. SAINS ANTI-KOMUNIS, ANTI-MARXIS. SAINS MEMUSNAHKAN MARXIS, ATHEIS DAN PEMIKIRAN FAHAMAN DARWIN. Dengan sains juga penipuan fahaman Darwin lumpuh. Sains telah mengalahkan penipuan ahli evolusi yang telah diwar-warkan selama beberapa tahun. Sains telah memusnahkan falsafah golongan atheis. Sains melumpuhkan dan menghancurkan fahaman Darwin ke mana sahaja ia pergi, bila-bila masa sahaja ia menjadi isu semasa dan di mana sahaja ia muncul. Justeru itu, SAINS IALAH ANTI-PAGAN. Sains membanteras pemikiran pagan, fahaman agama yang tahyul, dan ideologi yang palsu. Justeru itu, SAINS ADALAH SATU DARIPADA KESENGSARAAN UNTUK FAHAMAN DARWIN. Mendedahkan fahaman Darwin sebagai salah satu cabang sains adalah satu taktik kotor yang cuba diputarbelitkan ke seluruh dunia. Sistem anti-christ, di mana memerlukan agama baru sebagai langkah untuk membanteras kepercayaan terhadap Allah dari dunia ini (Allah lebih daripada itu), dikenalpasti sebagai cara paling efektif dalam cabang sains saban tahun lalu. Sistem anti-chris menyedari bahawa cara itu boleh menipu manusia, mempengaruhi seluruh dunia dan memenuhi posisi utama di dalam pendidikan dengan menggunakan sains untuk penipuan itu. Hipnosis besar-besaran yang digunakan oleh sistem anti-chris ke seluruh dunia telah berkembang dalam bidang sains.


Sains yang dianggap sebagai rakan telah menghancurkan fahaman Darwin

Ahli Darwin tidak menyangka bahawa sains boleh menyebabkan mereka diselubungi sengsara apabila mereka dengan beraninya terlibat dalam penipuan saintifik. Mereka terkesima apabila mendapati sains hanya untuk orang yang beragama. Mereka terkejut apabila sainstis terkemuka dalam sejarah telah mengisytiharkan kepercayaannya terhadap Allah ke seluruh dunia. Mereka cuba untuk pertahankan kekeliruan sains itu untuk menipu manusia, tetapi mereka sendiri kehilangan punca. Mereka terdiam tanpa sokongan. Mereka melihat dengan mata mereka sendiri bahawa sains telah membantutkan dan memusnahkan fahaman Darwin, Marxis, komunis, materialis, dan ideologi lain. Ahli darwinis mengalami kekalahan terbesar dalam bidang sains. Sains yang dianggap sebagai rakan sebelum ini, telah menghancurkan mereka.

Salah satu kebenaran terbesar yang muncul dengan perkembangan sains dalam era abad ke-21 ialah : Sains hanya untuk mereka yang percaya kepada Allah. Sains berfaedah untuk penganut yang ikhlas. Allah menekankan perihal seekor nyamuk (Surah Al-Baqarah, 26), lebah madu (Surah An-Nahl, 68), bintang yang bergerak di orbit (Surah Adz-Zariyat, 7), kapal-kapal yang bergerak di air (Surah Al-Hajj, 65). Allah menjelaskan tentang daun-daun yang bertukar kepada hijau (Surah Al-An’am, 59) dan 7 lapisan langit (Surah Al-Isra’, 44). Allah menyeru umat untuk menyedari tanda-tanda ini untuk mempercayai Al-Quran. Manusia menyedari keperincian semua sistem ini hanya melalui sains dan kajian.

Itulah sains, yang menerangkan kepada kita bagaimana seekor nyamuk meletakkan hujung muncungnya menggunakan proses narkosis dan struktur molekul bahan itu di mana proses narkosis berlaku. Keajaiban proses fotosintesis dari dedaun hijau, sifat fizikal air yang mengalir membantu pergerakan kapal untuk belayar, dan jasad besar yang tergantung di langit yang tidak pernah hilang keseimbangan (dengan ketentuan Allah), adalah fakta yang ditunjukkan oleh sains. Sains membuktikan segalanya yang ada dalam Al-Quran. Maka, seseorang yang boleh berfikir melalui hati dan mindanya akan terus memahami kewujudan Allah hanya dari satu contoh di dalam Al-Quran. Dengan sebab ini, walaupun hanya dengan contoh seekor nyamuk dalam Al-Quran sudah memadai untuk mendapat kepercayaan tentang Kuasa Maha Besar. Allah mendedahkan ayatNya seperti ini :
Sesungguhnya Allah tidak malu membuat perbandingan apa sahaja, (seperti) nyamuk hingga ke suatu yang lebih daripadanya (kerana perbuatan itu ada hikmatnya), iaitu kalau orang-orang yang beriman maka mereka akan mengetahui bahawa perbandingan itu benar dari Tuhan mereka; dan kalau orang-orang kafir pula maka mereka akan berkata: “Apakah maksud Allah membuat perbandingan dengan ini?” (Jawabnya): Tuhan akan menjadikan banyak orang sesat dengan sebab perbandingan itu, dan akan menjadikan banyak orang mendapat petunjuk dengan sebabnya; dan Tuhan tidak akan menjadikan sesat dengan sebab perbandingan itu melainkan orang-orang yang fasik; (Surah Al-Baqarah, 26)
Wahai umat manusia, inilah diberikan satu misal perbandingan, maka dengarlah mengenainya dengan bersungguh-sungguh. Sebenarnya mereka yang kamu seru dan sembah, yang lain dari Allah itu, tidak sekali-kali akan dapat mencipta seekor lalat walaupun mereka berhimpun beramai-ramai untuk membuatnya; dan jika lalat itu mengambil sesuatu dari mereka, mereka tidak dapat mengambilnya balik daripadanya. (Kedua-duanya lemah belaka), lemah yang meminta (dari mendapat hajatnya), dan lemah yang diminta (daripada menunaikannya). (Surah Al-Hajj, 73)
Tanda-tanda yang menyebabkan kepercayaan itu adalah pemberian yang ditunjukkan kepada kita melalui sains. Allah menjadikan sains itu sebagai alat untuk membuktikan keagunganNya, kebesaranNya dan kekuasaanNya. Dia adalah Allah, Penguasa kepada semua benda, yang menciptakan sains dan segala penemuan sains.

Ahli darwinis kini dalam kejutan maut. Lebih kepada terkejut dan terpegun, mereka perlu sedari bahawa sains adalah anti-pagan dan anti-darwin. Kejutan itu turut menyakitkan. Ini adalah kesakitan terbesar yang dialami selama 150 tahun. Fakta menjelaskan bahawa siapa yang memahami sains dan siapa yang terlibat dalam sains telah bangun memberontak menentang fahaman Darwin telah menambahkan lagi kesakitan mereka. Fakta sains yang memenuhi agama Islam telah menambahkan lagi kesakitan itu. Dengan demikian, ahli Darwin telah mengumumkan makhluk asing sebagai penyelamat untuk menutup malu mereka. Inilah situasi sistem anti-chris, di mana telah memukau manusia selama 150 tahun lamanya.

Sains mendedahkan kewujudan Kebesaran Allah melalui semua cabang. Abad ke-21 ini akan menjadi abad untuk penemuan ini dan keruntuhan besar fahaman Darwin.

Oct 18, 2010


Sumber : http://us3.harunyahya.com/Detail/T/EDCRFV/productId/32738/SCIENCE_IS_ANTI-DARWINIST,_ANTI-ATHEIST

No comments:

Post a Comment